Thursday 15 September 2011

Paris, I'm really looking forward to you!

Tak a je to 100%. Jede se do Paříže. Tedy nikdy neříkej nikdy, peníze snad na účet školy dorazí, potřebná eura si stihnu vyměnit. Nic se mi nestane a budu zdravá. (teď si připadám spíš jako ploužící se usmrkánek a červenou bambulí místo nosu. ale já té nemoci dám! budu zdravá jako rybička!)




Nesmírně se těším. Hlavně taky proto, že si tenhle zájezd platím sama z brigády. Jsem na sebe pyšná. Věnovat peníze do takové věci mi přijde skvělé. Sice jedu jen od středy do neděle, ale i tak poznám další místo Evropy- navíc Paříž je můj celoživotní sen! Jsem ráda, že jedeme jen do Paříže, před dvěma lety naše škola vyjížděla na cestu do Lucemburska, Belgie a Francie - na každý den jedna země, což mi nepřijde jako dobrá možnost.

Těším se na Versailles, na krásné zahrady, na Montmartre, nákupy a hlavně na Eiffelovku! ♥ Vlastně se těším úplně na každé i sebehorší místo, protože je to prostě Paříž!

Už mám zařízeného ISICa, na kterého prý budeme mít dost slev. Už mám koupené dvoje nové botky (přičemž jedny nejsou dobré na chození - jejich podpatek nezaručuje přílišnou stabilitu a nohy jsou hodně unavené i po pár hodinách, natož po celém dni. ale musela jsem je mít!).


Přejte mi krásné počasí a fajn kamarády. Chci si to maximálně užít a vymyslet, kam pak pojedeme s J.! :) ♥

Takových článků bude ještě mnoho, Odjíždím AŽ 12. 10. Už aby to bylo! :)

2 comments:

  1. Jé, to ti moc závidím ale zároveń strašně moc přeju :) Budu ti to přát ještě hodněkrát, ale užij si to!! :)
    A s botkami tě úúúplně chápu :)

    ReplyDelete
  2. Určitě si to tam parádně užiješ! Moc ti to přeju, je vidět, že se tam opravdu strašně moc těšíš :) Je to skvělý pocit, když se ti splní nějaký ze tvých velkých snů a taky, když sis to platila sama, je to hned o něčem jiném. Bude to tam super, uvidíš :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!