Saturday 29 October 2011

Nesnáším, když..

  • se někdo rozvalí na gauč, popadne celou krabici bonboniéry, cpe si jeden bonbon za druhým do své pusy a šíleně u toho mlaská! (viz. dnešní situace u televize a jeden z nejmenovaných členů domácnosti)
  • někdo v MHD tak smrdí, že bych se málem pozvracela na něj nebo do své tašky (ono není příjemné, ani když někdo smrdí jinde než v MHD)
  • někdo neumí psát česky gramaticky správně! třešinkou na dortu jsou pak anglické statusy na Facebooku s milionem chyb.
  • mi někdo neumí říct do očí, co si o mně myslí a pak za zády pomlouvá (to bývají totiž lidé, o kterých si myslíte, že jsou Vaši nejlepší přátelé - a pak někomu věřte!)
  • se někdo posmívá tomu, že se ve škole snažím mít dobré známky a jsem aktivní v hodinách (ano, takoví lidé chodí i na gympl)
..je ještě mnoho věcí, které nesnáším, třeba jako špatně složené tričko nebo když někdo pomalu kliká nebo píše na počítači. jsem příšerný puntičkář, detailista a perfekcionista! (ovšem to se nevztahuje na můj binec v pokojíčku)

P. S.: hodně negativistický článek, ale první bod tohoto článku mě hold "donutil" k rozepsání se.

16 comments:

  1. Jsme na tom tak nějak podobně :(

    ReplyDelete
  2. Já studuju dva obory na fildě na UK, norská studia a český jazyk a literaturu. S esejemi je to těžké, je to vlastně zamyšlení nad čímkoli, vycházející z nějakých odbornější podkladů takže je to taková těžší úvaha. Taky jsem nikdy nepřišla na to, čeho tam má být víc nebo jak moc osobním stylem se to může psát, asi to záleží na kantorovi.
    Sledování na tumblr je těžké pokud tumblr nemáš, a nebo možná ne, někde na hlavní stránce bloggeru by mělo být vkládání pomocí url :) jen nevím zda se to bude skutečně správně aktualizovat, snad ano.

    ReplyDelete
  3. A posmívání kvůli snažení taky nesnášim. Já se teda tolik nikdy neučila (i když mi to nikdo nevěří, protože jsem odmaturovala s vyznamenáním a to i při státní matuře) ale učení se má podporovat a obdivovat a přenášet

    ReplyDelete
  4. http://www.stahuj.centrum.cz/grafika_a_design/spravafotografii/photofiltre/?g[hledano]=photofiltre&g[oz]=6.5.2&g[up]=Free
    používám tento program, je supr :) můžeš si ho tu stáhnout zadarmo.
    s několika body bych s tebou souhlasila a ještě další bych přidala :D ale to když někdo smrdí, to je prostě vrchol všeho! máme ve třídě novýho spolužáka a ten BOHUŽEL zaujal místo vedle mého souseda, takže sedí ob jednoho vedle mě. a ono mu tak neskutečně táhne z pusy, to je jak hnůj :D a ještě má celou hodinu otevřenou pusu a dejchá pusou a ještě je aktivní, takže o hodinu furt něco říká. i spolužačka co sedí ob dva lidi vedle něj říká, že to jde až k ní :D chudák ten co sedí vedle něj přímo. lituju ho. a to mi neříkej, že se s tím něco nedá dělat. on ještě k tomu kouří, takže to je ještě horší.

    ReplyDelete
  5. Norsky se učím, na tomhle oboru se nepředpokládá, že umíš (právě na rozdíl od těch s anglinou, ruštinou nebo francouzštinou), máme 65letého rodilého mluvčí, co jezdí na motorce :D Co s tím bude dál se uvidí, třeba překládání, nějaká diplomacie, nebo skončím u té češtiny. Já v téhle zemi moc žít nechci, ale nechám se unášet.. hlavně nevím jak moc na tyhle věci mám ale kdyby ne, u jazyků zůstanu a asi zkusím slavistiku. Na nic jiného talent nemám, jenom gramatiky kteréhokoli jazyka my přijdou logické, i když jsou všechny jiné :D
    Já se o vejšce taky rozhodla až když byl čas na přihlášky, norská studia byla úplná náhoda - prostě najednou jsem našla, že se tenhle rok otvírají tak jsem si řekla proč ne... a přijimačky byly docela lehké (teda bodů jsem měla asi 60 ze 100, ale dostala jsem se). Čím dřív se rozhodneš tim větší výhoda na přijimačky, máš čas načíst si knihy a zajímat se o ten obor, jenže nikdy nevíš, co tě někdy v únoru na poslední chvíli napadne :)

    ReplyDelete
  6. Nesnášíš, když 'někdo neumí psát česky gramaticky správně'? Tak si zopakuj psaní 'mě' a 'mně', perfekcionisto ;-)

    ReplyDelete
  7. Anonymní: Přesně tak, nesnáším, když někdo napíše "lýbí" nebo nějaké podobné zvěrstvo. Netvrdím, že jsem úžasná, v gramatice dělám spoustu chyb, zvlášť když píšu na počítači nebo v mobilu. Hned svou chybu napravím, pravidla kdy se píše "mě/mně" ještě ovládám!;)

    ReplyDelete
  8. Nu tak různě po netu, ani nevím z jakého je to obchodu, ale ta kombinace se mi hrozně líbí, hlavně ty botičky, ale bohužel bez peněz se můžu je koukat :D Už se těším až budu vydělávat! Jinak s nastávajícími Vánocemi musím šetřit co se dá, ať můžu obdarovat alespoň babičky, protože doma si dárky dávat nebudeme, už jsem prý velká holka :) a co plánuješ na to výročí?

    freeman se hraje takhle - určí se freeman, a hodí se dvěma kostkami, pokud padne, musí padnout 2 nebo 4, když padne 2 pije ten po levici a když 4 tak pije ten po pravici, a pak hází ten na kom je řada, nu a pokud padne trojka pije freeman, a když někdo hodí dvě trojky, tak se stává freemanem, a náš freemen to trochu schytal no :D

    a teď už konečně k tomu tvému článku - hehe já bych taky mlaskala blahem, že můžu sníst celou bombošku! ááá smradlavce v mhd nesnáším! většinou v létě když je vedro, to je hnus! v gramatice jsem alergická na "výkend", to je typický :D áno pomluvy jsou a budou, toho už se nezbavíme :) A já zase nesnáším anonymní rejpálky co spapali svět :D

    ReplyDelete
  9. vestička je z gate, ale kupovala jsem si jí někdy v lednu, únoru, kdy ještě žádná taková vestička jinde sehnat nebyla. ale co jsem koukala tak v gate je mají opět, jen trochu jiné, v pimkie taky a nejkrásnější asi mají v orsay řekla bych :) te´d jsou všude, porozhlédni se a určitě najdeš tu pravou pro tebe ;)

    ReplyDelete
  10. ano ,je u instylu, ale pouze u toho klasického velkého formátu :) to máš pravdu, já četla třeba u jedné blogerky že jí vydržel neoloupaný i 14 dní, ale zase některé byly stejně nespokojené jako já.. vyzkoušej, když máš možnost "pořídit" si ho za pár korun s časopisem a uvidíš ;)

    a ryor je celkově skvělá značka ;)

    ReplyDelete
  11. Diplomacie je super, možná i lepší než práva.. četla jsem že na práva chodí až příliš lidí a že je to nakonec neuživí; nenajdou práci. Ale diplomacie je jak právo, tak historie, tak jazyk, tak kultura :) takže to tě rozhodně podporuju!

    S tou láskou jsem stále, víc jak tři roky.. a věřím v celoživotní vztah :)

    ReplyDelete
  12. Nenech se odradit, mně zas každej řikal že studovat norštinu je divné a že je to určitě hrozně těžké (neni, jenom maj divné samohlásky ale mimo ně je ten jazyk jednoduchý).

    Jinak je to super, skoro dva roky :) hrozně mě těší když spolu lidé drží, dnes nemá skoro nic výdrž, právě jak lidi spěchají a furt polemizují i o věcech, které je dělají šťastnými. Ale jakmile o jakýchkoli pochybách s tim druhým mluvíš, máš téměř vyhráno :)

    ReplyDelete
  13. Tak to jsem zvědavá tedy, to musí být určitě něco velkolepého :)

    ReplyDelete
  14. Jo, taky jsem taková :D Brácha mi dělá přesně to samé, mlaská večer u televize a když jsem mu poprvé řekla, jak strašně mi to vadí, tak on mi řekl, že neví jak s tím přestat :D že už si tak navykl na mlaskání, že mu nejde přestat :D

    ReplyDelete
  15. Jako kdybych četla střípky ze svýho života ;)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!