Tuesday 1 November 2011

Knižní tipy (3)


1) Malý princ 
Úžasná knížečka, málo stránek, zato silný příběh. Co víc dodat k úžasnému dílu, které jsem četla snad stokrát a pokaždé se mi z knihy vyjevilo něco nového?

2) Muž, který sázel stromy
Roztomilé počteníčko, ani ne 100 stran. Bylo mi líto, že kniha skončila. Skvělá do pochmurných dnů, kdy se Vám nic nedaří.


3) Dáma s kaméliemi
Na závěr jedna kniha do povinné četby. Skvělé počtení, útlá vazba. Tato kniha mě velmi překvapila. Na to, v jaké době je napsána, velmi otevřená. Dumas ml. mě kvůli této knize dokonce problémy a byl souzen za kažení morálky.

3 comments:

  1. První dvě jsou nejlepší :)

    ReplyDelete
  2. Na muže, který sázel stromy jsem se nedávno dívala v knihkupectví, ale zvítězily Svěrákovy Nové povídky :)Příště už budu vědět, co si odnést z knihkupectví :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!