Friday 25 November 2011

Report about same-sex couples

Nevím, zda není příliš odvážné nazývat mé snažení (nejen mé, ještě dvou kamarádek a spolužaček) reportáží. Každopádně tak znělo zadání, kterého jsme se po svém chopily. Zde si můžete (nejen) mou práci přečíst- je zde i spousta dalších typů, jak naše několikaměsíční pátrání po správném řešení na téma adopce registrovanými páry dopadlo.




Schválně, jaká reportáž se Vám bude více líbit, jaké popř dáte hlas v anketě.. A zkuste schválně tipnout, jaká práce je má bez pídění po jménech. :)

P.S.: Nevíte někdo, jak je to se studentským psaním do MF Dnes? Měla bych zájem, ale nevím kam, jak a kdy přispívat..

4 comments:

  1. DO MF Dnes jsme se školou přispívali. Vždycky jsou vyhlášená nějaká témata a posílá se to do určitého data. My to posílali učitelce a ona pak hromadně do redakce, ale asi jde přispívat i samostatně, to nevím.. :)
    Tady: http://zpravy.idnes.cz/studenti-ctou-a-pisi-noviny-2011-obecne-zadani-fzq-/studenti.aspx?y=studenti/studenti-ctou-a-pisi-noviny-2011-obecne-zadani.htm je odkaz na stránku, kde to všechno najdeš, tak si to zkus projít nějak.. teď ale myslím žádné aktuální téma není.. :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, už delší dobu navštěvuji tvůj blog a moc se mi (tu) líbí... asi tě to pobaví, ale na té profilové fotečce mi s přítelem připomínáte strašně moc Williama a Kate :-D. Na jiných ne, ale na téhle celkem hodně...

    ReplyDelete
  3. Anonymous: Díky, taková slova vždy potěší. :) Budu ráda ale i za kritiku, když něco najdeš - jakože je toho určitě dost a pořád máme všichni co zlepšovat. :)
    Jé, ty dva mám moc ráda, tak jsi mě potěšila i tím. :D I když nevím, nevím.. ;)

    ReplyDelete
  4. Největší výběr tofu mají samozřejmě ve zdravé výživě, ale já si ho dříve kupovala v bille, i když babička říkala, že už ho tam dlouho neviděla. Co se týče těch receptů, já si ho rozkrojím na půlku a tu půlku pak ještě rozkrojím na dva plátky, které jen osolím a hodim na grilovací pánev s trochou olivového oleje, no a nebo je výborný obalený jako smažák, a co mám nejradši - když si ho nakrájím na kostičky, trošku opeču na pánvi s těstovinami nebo nějakými nudlemi. Když se podíváš různě po netu tak určitě přijdeš na nějakou chuťovčičku :)))

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!