Wednesday 28 December 2011

Recapitulation


Co mi dal a vzal tento rok? Událo se toho tolik a přesto toho tolik zůstalo nezměněno. Možná jsem dospěla, v mnohých věcech prozřela, získala pár vrásek, nasbírala spoustu posmrkaných kapesníků ale i prosmátých chvil, neměla se ráda, pak se zase obdivovala a chválila.






Byla jsem na první brigádě. Na té jsem se neskutečně sedřela a pochopila,že dělat fyzickou práci nikdy nechci. Osm hodin denně na kolenou s hlavou zabořenou v hlíně, být poštípaná od dotěrných mušek a mít stažené šlachy na rukou. Byla to neskutečná zkušenost. Velmi cenná pro můj další rozvoj.

Byli jsme s J. na naší první dovolené. Sice jen u Mácháče, ale byl to ten nejlepší týden v mém životě. Chci s ním bydlet, chci s ním být napořád a starat se o něj a nechat ho starat se o mě. Koukat večer v objetí se skleničkou vína na filmy.. ♥

S rodinou mám vztahy pořád střídavé. Jak kdy. Někdy děsný propad sto metrů hluboko, jindy si nesmírně rozumíme a hezky povídáme. Se sourozenci jsme si stihli říct spoustu zlých slov, stejně tak s rodiči. Navíc zdravotní stav některých blízkých se jen zhoršil a stále se nachází další zdravotní problémy.

Ztratila jsem dědečka. Už druhého. Dědové byli mými nejbližšími lidmi v rodině. Ještě teď mi tečou slzy při pomyšlení, že už mě nikdy neuvidí, já nikdy je.

Úspěšně jsem zakončila druhý a nastoupila do třetího ročníku. Vypracovala si pár témat na maturitu - jen angličtina a čeština. Naplánovala si, z čeho budu maturovat, napsali si profi testy, které mě velmi pozitivně překvapily. Začala jsem chodit na doučování z francouzštiny, začala se připravovat na zkoušky DELF a učit se na přijímačky.

Byla jsem v Paříži. Splnila jsem si tím životní sen a zjistila, že tam bych chtěla žít.

Staly se dvě státní tragedie. Zemřeli čeští hokejisté a Václav Havel. K tomu ještě autor krtečka pan Zdeněk Muller a další..


Událo se jistě spoustu dalších věcí, třeba jako založení tohoto blogu, který se také liší od toho předchozího. Chtěla bych poděkovat všem čtenářům. Je Vás pro mě požehnaně, jsem ráda, že někoho mé "bláboly" zajímají. :)

Příští rok bude náročný. Budu mít spoustu práce hlavně ve škole. Chci mít i osobní život. Chci být s J. a udržet si relativně dobré vztahy s rodinou. Chci, aby byli všichni zdraví, měli se ráda a nekřičeli na sebe. Aby byl svět lepší.. Aspoň ten můj!

7 comments:

  1. pekne shrnuti, asi nejake takove taky napisu :)
    tak hodne stesti do noveho roku! :)

    ReplyDelete
  2. Přesně na to takovou rekapitulaci se také chystám, jen mám dojem, že tam bude skoro všechno to špatné :// Paříž Ti závidím, dovezla sis odtud mnoho krásných fotek a hlavně zážítků. Hlavně ta společné dovolená, já nikdy s žádným přítelem nebyla na žádné, max na víkend u jeho babičky :D Rok 2012 bude lepčí :)))

    ReplyDelete
  3. Moc pěkný článek! Líbí se mi tvůj pohled na svět, je mi dost blízký =) Taky se chystám bilancovat, může to být i docela užitečné, tak snad taky bude :-D

    ReplyDelete
  4. I já asi brzy napíšu podobný článek. Řekla bych, že to k blogování a konci roku patří :) Navíc je dobré vidět takhle sepsané a sesumírované události posledního roku.. :)

    Samozřejmě přeji, aby ti nadále šlo vše podle plánu, hlavně škola a J. :)

    ReplyDelete
  5. Hodně štěstí do Nového roku! :)

    ReplyDelete
  6. ja som svojho deduska ani nezazila :(
    z brigady ma vyhodili 1 tyzden:D
    a Pariz je moj sen n.1





    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway na mojom blogu
    !!:)

    ReplyDelete
  7. Mnoho štěstí, radosti a lásky v novém roce Ti srdečně přeje Dreamy :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!