Saturday 11 February 2012

Ocenění

Nečekala jsem, že můj blog někdy bude za

  1.  zajímat tolik lidí
  2. mít tak vysokou sledovanost
  3. že díky němu poznám spoustu úžasných lidí
  4. že získám nějaké ocenění (jako je tohle)
A teď už ke 4. bodu. Od mé velmi oblíbené bloggerky Vivi jsem získala ocenění a mých úkolem je ho poslat dál. Jsem nesmírně ráda, že si Vivi vybrala mezi spoustou píšících zrovna mě a vykouzlila mi tím úsměv na tváři (a zrovna včas, kdy mi do smíchu moc nebylo!)
Ocenění tedy uděluji dalším pěti bloggerkám, které jsou mými nejoblíbenějšími. Kdybych mohla, dám ocenění každé, kterou sleduji, takže Vy, které jste ocenění nezískaly, se těšte na příště a mrkněte mezitím na blogy k oceněným. Vy oceněné mi neděkujte a pište více, ať mám co číst a jestli chcete, stáhněte si ocenění. :)

6 comments:

  1. I když mi to zakazuješ, tak ti nemůžu nepoděkovat! Moc si toho vážím! A taky spíš teď jen nevěřícně čučím na obrazovku :-D A rozkaz, vynasnažím se teda psát co nejvíc a něco smysluplného :-)))))))))))) A že za prvé až za čtvrté se vůbec nedivím, protože u Tebe je opravdu co číst, čím se inspirovat a taky hlavně nejen tupě čumět na nesmysly, ale vážně se zamyslet! :-)

    ReplyDelete
  2. Jé, děkuju :). V dalším článku se tím určitě pochlubím ;D. Piš pořád dál a tak skvěle! Měj se, doufám, že už je líp ;).

    ReplyDelete
  3. Gratuluju k ocenění a děkuju za nepřímé tipy na další blogy!

    ReplyDelete
  4. K ocenění ti gratuluju :) a pořád ppiš jak píšeš :)

    ReplyDelete
  5. Klidně nehty jen s francií, ale kdo mi je udělá =( Achjo

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!