Saturday 10 March 2012

Dejte všechno do pořádku!

Úžasňák mi poslal báječnou stránku. Když si myslíte, že něco není v pořádku, otevřete prohlížeč a klikněte. Zobrazí se Vám tlačítko "Make everything OK." (ve volném překladu = Dej vše do pořádku.)

Je to moc milá věcička a pomůže Vám podívat se na Vaše problémy s nadhledem. Upřímně, mnoho z nás se rozčiluje kvůli zbytečnostem. Já se třeba vytočím kvůli dopsané propisce nebo hodině, která neodpadne. Když se rozčílím na sourozence doma kvůli nějaké závažnější věci (třeba že sanitka přijede až za 20 minut), je to vztek úplně stejný a stejně dlouho trvající.

Je jasné, že některé věci, které jsou pro život důležité a nejsou, tak jak by měly, nás trápí nebo čílí. Je ale zbytečné přidělávat si vrásky nějakými hloupostmi. Raději se pojďme zamyslet nad tím, kolik lidí má mnohem větší problémy. Dávat za příklad lidi z Afriky nebo Ukrajiny je klišé, ale podle mě stále pravdivé a opodstatněné.

Pokud Vám tlačítko nepomůže, není to jeho vina, jak se na stránce dočtete. Zkrátka je problém ve Vás (ostatně já přicházím na to, že problém je většinou na mé straně).

10 comments:

  1. Tak, zmáčknuto, vyřešeno :-) Tak by se mi to líbilo :-) Ale vlastně proč by to nešlo tak jednoduše, vlastně hodit se do klidu nemusí být tak složité, ale jsem zvědavá, jestli si na tuhle svou uvědomělou úvahu vzpomenu až zase budu rudá zlostí pěnit :-D

    ReplyDelete
  2. Pěkná stránka... hodně emoci vzteku přeháníme (no fakt eL, kvuli propisce? :D ale chapu to, hlavně když je to oblíbená propiska).
    Zajímalo by mě jestli by to tlačítko pomohlo při hodně velké naštvanosti kdy člověk hledá slov aby někomu ublížil... jen jestli by se ta stránka chtěla tehdy hledat

    ReplyDelete
  3. Slečno L.,
    kéž by to šlo tak hladce...jedno zmáčknutí tlačítka. Což o tom, ono takové tlačítko v hlavě všichni máme, ale špatně se stlačuje. Máš skvělý dar psát o věcech tak, že se člověk musí zamyslet a třeba ve svém životě i něco napravit...
    Vivi

    ReplyDelete
  4. Napsala si to moc pěkně, hned jdu ten prohížeč vyzkoušet

    ReplyDelete
  5. Milá stránka, jen jsem zmáčkla a všechno za mě vyřešila :)

    ReplyDelete
  6. Musím uznat, že se mi docela ulevilo po stisknutí toho tlačítka. Víš, člověk se ihned podívá na své problémy s nadhledem. Ačkoliv v životě se věci stiskem jednoho tlačítka nevyřeší, přesto si myslím, že byl tenhle klik užitečný, alespoň pro ten okamžik, pro ten pocit :)

    ReplyDelete
  7. Ta stránka mi vždycky vykouzlí úsměv na tváři :) už ji rozesílám dál, aby dělala radost i ostatním :)

    ReplyDelete
  8. Ach bože!
    Vypočítá mi to tlačítko i matiku?!

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!