Sunday 18 March 2012

Osypaná

Zdravím Vás s parádní vyrážkou všude po těle, červenými fleky a krupičkou v obličeji a dietou na krku. No řekněte, co by Vás naštvalo víc nebo dřív? Dieta typu "nejezte nic kromě banánů, brambor, masa a neochucených mléčných výrobků" nebo zákaz chození na sluníčko, kdy je venku tak nádherně?
Mě trápí zákaz zeleniny a ovoce, čokolády a jakkoliv kořeněných (kyselých, sladkých, hořkých, pálivých) jídel. Pak mě taky trápí, že sedím doma, když je tak nádherně!



Na druhou stranu vše se má brát pozitivně, takže slov "dieta" nahrazuje "formování postavy" do plavek a zákaz na sluníčko si nahrazuji tím, že alespoň hodně čtu, učím se nebo se rozvaluji v posteli u seriálů a filmů. Žádný zákaz školy nemám, ale odmítám jít zítra na náš ústav, jestli se osypu jako včera a opuchne mi oko tak, že mi budou říkat Kyklope. Ano, vážně jsem vypadala jako Kyklop, ale bohudík oko po několika hodinách chlazení, vztekání se a ignorace splasklo. :D Bohudík se nepotvrdila teorie, že oko mi opuchlo po lécích, které mi pomáhají proti té hnusné "iritativní dermatitidě", takže Zodac baštím spokojeně dál. Držte palce hypochondrovi a omluvte jeho stěžování si na celý svět.. ;)

8 comments:

  1. Banány by mě naopak velice potěšily, ale ten zbytek už asi moc ne ... brzo se uzdrav ;) :)

    ReplyDelete
  2. tak drzim palce at je lip.. :)

    ReplyDelete
  3. Jéé, to musí být nepříjemné :( Ať to co nejdřív zmizí a můžeš na sluníčko :)

    ReplyDelete
  4. taktéž přeji brzké uzdravení! ;o)

    ReplyDelete
  5. Tfuj tfuj zodac (já jsem rebelující alergik - radši se cejtim blbě sama od sebe než po zodacu, a vlastně moje alergie jsou každým rokem méně trápivé). Doufám že se to co nejdřív dá do normálu :)

    ReplyDelete
  6. je dobře, že si s toho děláš pozitiva, je vidět, že nejsi žádný pesimista :) budu držet palce aby ses brzo uzdravila

    ReplyDelete
  7. Teď na jaře se mi vrátil ekzém z dětství, tak se toho hodlám zbavit čistě krémovou "dietou". Přeju ti hodně sil, ať to zvládneš a problém se co nejdřív vyřeší :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!