Saturday 12 May 2012

Random (1)

Přináším jen krátký článek, tedy spíše fotky z uplynulé týdne. Tenhle víkend jsem zaneprázdněná oslavou / oslavami nebo pejskem, tak mi odpusťte. . :)


↑ Louisíček, který se rozčiluje na svého plyšáčího kamaráda. Nebo možná na mě..


↑ Náš druhý domácí mazel, Lori - ten už je ale upřímně těsně před umřením a přežívá svůj věk. No snad tu ještě nějaký ten pátek vydrží.. ;)



↑ Oblíbený plyšák Louise v detailu.


↑ Místo kvalitní četby několikrát denně sahám po těchto knihách..



↑ Na pořádné čtení ani chození do knihovny teď není čas, ale doufám, že se k téhle dobře vyhlížející knize dostanu.. :)


↑ Momentálně můj nejpoužívanější lak. Je to mintový od Essence, kdybyste to přes tu zářnou kvalitu fotografie nepoznali.. :P


↑ Kofila, tu můžu v pět ráno nebo v sedm večer. Moje oblíbená.. :)


↑ Louisovi se plínka moc nelíbí a raději jí tahá po bytě nebo kouše..


↑ A na závěr matika.. Písemka z komplexních čísel a má vééliká příprava na ni. Nakonec se odložila, tak můžu začít od začátku.. :/


Mějte se krásně a užívejte víkendu, který bohužel počasím nestojí za nic.. :)

5 comments:

  1. Prvá fotka <3

    http://www.stylebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tvou zaneprázdněnost naprosto chápu, je to prostě úžasný bobeček :-) Lak, knížka i pamlske, no všechno vypadá tak lákavě... Až na tu matiku teda :-D

    ReplyDelete
  3. na matiku drzim palce, je to svinstvo :D

    ReplyDelete
  4. Miluju Tvého pejska Lucinko, už jsem Ti to říkala? Ty fotky na Facebooku! ACH!!! Musím Ti po maturitě poslat fotky našich labradorských šťěňátek, už máme posledního pejska, ze šesti...
    Chybíte mi všichni mí miláčci na FB!

    ReplyDelete
  5. Krásnej pejsánek...
    jssem tvá nová členka:)

    http://javurkova-karolina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!