Monday 28 May 2012

COOKING: Špagety podle Téry

Má oblíbená bloggerka a to ve všech směrech (kosmetickém, vařícím, pečícím i outfitovém nebo jen tak povídacím) Téra mě neustále inspiruje. Tentokrát k uvaření skvělé špagetové omáčky jako sobotní oběd pro mě a Úžasňáka! :)




Ingredience:
  • špagety + sůl, olej a voda na jejich uvaření
  • trocha másla
  • 1 malá cibule
  • konzerva loupaných rajčat ve vlastní šťávě
  • celý pepř
  • bobkový list
  • nové koření
  • cukr
  • ocet
  • sůl
  • sýr

Postup:
Špagety uvaříme podle návodu a mezitím si na pánvi osmahneme na troše másla na jemno nakrájenou cibuli, přidáme konzervu rajčat včetně nálevu a koření (cca 2 bobkové listy, cca 3 -5 kuliček pepře a asi 2 kuličky nového koření). Necháme provařit a poté propasírujeme přes jemné síto. Osolíme, osladíme nebo přidáme ocet - podle chuti. Přidáme zcezené špagety, důkladně promíchám a poté podáváme společně s trochou sýra. Můžete přidat i masové kuličky jako Terka.

Dobrou chuť!


5 comments:

  1. Jéééé, Ty jsi prostě poklad, děkuju za takové milé přívlastky :-) A jsem moc ráda, že Vám šmakovalo, vážně je to pro mě tou největší odměnou :-)

    ReplyDelete
  2. Mňaaam to vypadá moc dobře :).

    ReplyDelete
  3. Já jak to u ní dneska viděla, hned jsem si musela špagetky uvařit! Sice podle sebe (na svůj recept nedám dopustit!), ale to je jedno, byly výtečné :)

    ReplyDelete
  4. P.S.: Nemohla bych Tě prosím požádat o vymazání komentáře od anonyma v tomto článku http://indefectibility.blogspot.cz/2011/11/muzikal.html? Jednalo se o aktuální přítelkyni mého bývalého přítele...Asi jí tehdy přeskočilo a tak obepisovala všechny mé oblíbené stránky.
    Mockrát děkuju

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!