Sunday 1 July 2012

TO DO list

Na blozích se roztrhnul pytel s prázdninovými články a seznamy věcí, které musíme stihnout za prázdniny. To bych nebyla já, abych se nepřidala a nezačala si sepisovat seznam věcí, které musím udělat. Už jsem si sepsala seznam věcí, které si musím koupit a teď je na řadě příjemnější a levnější seznam. :)





  • Vyjet/ vyjít někam na výlet!
  • Alespoň jednou týdně si uvařit zdravý lehký oběd (nebo večeři) - hodně zeleniny, žádné nezdravé potraviny.
  • Jít si zaběhat.
  • Vyjet si na in-liny.
  • Přečíst mraky knížek a nezanedbávat své knihomolství.
  • Zpracovat si otázky na školní část maturity - tedy francouzštinu.
  • Sehnat si knížky na NSZ (národní srovnávací zkoušky) a začít něco dělat, do prosince zas tolik času není - navíc s mojí leností.
  • Uklidit si skříň s oblečením, vytřídit jí a nenošené kousky prodat nebo darovat.
  • Neutratit všechny své peníze a myslet na budoucnost.
  • Doučit malou, bojácnou holčičku matematiku a poslat ji tím do 7. třídy.
  • Přihlásit se do autoškoly.
  • Zopakovat si francouzskou gramatiku a uspořádat si "francouzský" šanon.
  • Vyházet nepotřebné sešity, papírky, knížečky a bločky. Zkrátka uklidit si!

Byla bych tu ještě dlouho, kdybych Vám jmenovala všechno, co chci udělat a co bych udělat měla nebo dokonce musím! Dva měsíce jsou i přes to, že mám brigádu (nechci nic zakřiknout a o té Vám vážně řeknu, až budu mít podepsanou smlouvu a budu v procesu školení), dost dlouhá doba na věci, které přes rok nestíháme. Zkuste si taky napsat nějaký ten seznam a užívejte si prázdnin naplno - relaxujte, sportujte, jezte a pište na blog! :)

8 comments:

  1. Jéé, výlety! Doufám, že o nich budeš psát! Já moc nevím kam se vydat (hlavně teda na kole) a takové tipy uvítám! :) Vidím, že většina věcí z to do listu je spojena hlavně se školou - nepřeháněj to, užívej si volna :)
    Moc děkuju za pochvalu k fotkám. Já sama ten velký posun nevidím, ale jsem ráda, že někdo jiný ano. :)

    ReplyDelete
  2. taky jsem si udělala takový seznam,ale jenom pro sebe:)

    ReplyDelete
  3. Mně dycky přišly ty dva měsíce jako pěkně krátká doba.. měla bych na to koukat jako ty... A jdu si taky sepsat svůj seznam, červencový. Musím volného měsíce s pěkným počasím využít do maxima :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj, rada by som sa ťa spýtala otázku ohľadom NSZ. Chcela by som sa dostať do Brna na Medzinárodné vzťahy a tam sa práve tieto testy robia, ale absolútne neviem, z čoho by som sa mala pripravovať. Ako si už spomenula, času veľa neostáva, a oni na ich stránke majú odporúčanú literatúru, ale je toho neskutočne veľa a pochybujem, že niekto sa tým všetkým prelúska :D Tak som sa ťa vlastne chcela spýtať, že z čoho sa ideš pripravovať ty a tak všetko ohľadom toho, nejaké rady a tak :D :) Ak ťa tým, samozrejme, neotravujem :) Môžeš mi napísať aj na e-mail - indifferentgirl8549@gmail.com Vopred ďakujem :)

    ReplyDelete
  5. Jsem si jistá, že Ty toho stihneš ještě daleko víc :-) Taky by mi neuškodilo si ale sepsat, své povinnosti, dobrý nápad, no :-)

    ReplyDelete
  6. Krásné plány - zvláště v tom uklízení a připravování se do školy se vidím! :-)
    Zrovna teď budu uklázet u PEtra :-D

    ReplyDelete
  7. Páni, já o prázdninách jedině prázdninuju :D Žádná škola :D Mimochodem k těm NSZ, určitě si nekupuj žádnou knížku, je to zbytečný. Kamarádka je měla, ale jsou na nic. Spíš si projeď starší testy (nebo napiš, pár jich taky mám). Co se týče kurzů, měla jsem taky nějaký, ale přijde mi to zbytečné. Nejlepší příprava je fakt dělat si starší testy co nejčastěji, protože nejdůležitější je naučit se vycházet s časem a to tě žádný kurz nenaučí. Jinak pokud bys vážně nějaký kurz chtěla, tak můžu 100% doporučit ty internetové od Alepha (Aleph.cz). Podle mě dají mnohem víc, než prezenční kurz nebo nějaká knížka. A nejvíc ti teda dá to samotrénování :D

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!