Wednesday 21 November 2012

WISHES: Milý Ježíšku..

Letos nebude zas tak bohatá nadílka, respektive si spoustu dárků pořídím asi sama sobě nebo budu doufat, že v obálkách bude více peněz. Hlavní část finančních dárků půjde na přihlášky a příjimací zkoušky na VŠ, chci si také našetřit na notebook. Takže alespoň skromný seznam dárků - oblečení/doplňků, které by mě velmi potěšily..






1. roztomilé rukavice - třeba tyhle z oodji, nebaví mě mít zmrzlé ruce a nebýt schopna napsat ani smsku

2. pořádně teplé, huňaté ponožky - tyhle jsou z H&M a vsadím se, že hřejou úžasně (299,-)

3. pyžamo pro vánoční válení se v peřinách a na dlouhý zbytek zimy - tento kousek opět z H&M (799,-)

4. formální košile - účastním se teď jedné studentské akce, kde je dress code vítán a bude později i vyžadován. myslím, že s touto halenkou bych uspěla, opět z oodji

5. vycpávka na drdol - sháním ji již dlouho, ale v libereckém H&M ji prostě nemají (99,-)

6. a další košile - tentokráte pro denní běžné nošení, ráda chodím upraveně oblečená a košilí mám celkem dost, nevadilo by ale mít o jednu navíc, opět oodji


Dále bych uvítala nějaká basic trička a tílka, těch není nikdy dost a já sama nemám moc pestrou škálu těchto univerzálních kousků - je jich plno všude (Cameieu, H&M, C&A, ..)

A také určitě pořádnou šálu/ nákrčník - hezké mají třeba v Cameieu.


A co si přejete pod stromeček Vy?

3 comments:

  1. taky už jsem psala Ježíškovi:)
    to pyžamo je super, taky si nějaké přeju :) je to taková klasika, co dostávám každý rok, ale hodí se to:)

    ReplyDelete
  2. všetko by som brala :) a pozývam ťa ku mne na blog kde je giveaway o náhrdelník :)
    http://fashion-paradis.blogspot.sk/2012/11/giveaway.html

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!