Monday 31 December 2012

Bilancování



Rok se s rokem zase pomalu schází a já jako každý rok otáčím kriticky a hlavně zvědavě hlavu za těmi uplynulými dvanácti měsíci.

Vždycky Vás potěší, když zjistíte, že nejste tak nemožní a spousta věcí se Vám povedla.. Na druhou stranu chyby děláme všichni, takže ani mně se nepovedlo úplně všechno.

Jen takové krátké shrnutí:

1) Získala jsem brigádu - na studentské poměry u nás parádní

2) Účastním se Pražského studentského summitu, zastupuju Švýcarsko ve Světové obchodní organizaci. O tom ale někdy jindy.. :)

3) Jsem maturantkou, úspěšně ostužkovanou (a úspěšně ztracenou stužkou).

4) S Úžasňákem jsme oslavili čtvrtý rok! To je ta nejlepší věc.. :)

5) Válčím s financemi, ale na druhou stranu se učím plánovat si výdaje (UČÍM! Zatím ne úplně nejlépe).

6) Poznala jsem spoustu divných, strašných, nepříjemných lidí. Naučila jsem se s nimi ale vycházet nebi se jich zbavovat.

7) Poznala jsem spoustu milých a příjemných lidí včetně Vás, mých čtenářů. Děkuji Vám za všechny komentáře a zároveň těm, kteří píšou své blogy, za příjemně strávený čas (kdy jsem se ovšem většinou měla učit!).

Bilance loňského roku vychází spíše pozitivně. I když některé věci mě trápí.. Nebyla jsem vždy milá k J., který si zaslouží jen to, aby na něj všichni byli milí (posílám pusu). Zdravotní stav mých blízkých také nebyl/není nejlepší. Možná i s tím souvisí špatná nálada a občas i vyostřené vztahy..

Vám proto přeju, aby rok 2013 byl lepší nebo aby alespoň nebyl horší než ten nynější 2012 (vždyť ten jsme přežili). Mějte rádi sebe i ostatní a užívejte si každou chvilku naplno!

..A užijte si Silvestra, ať už jakkoliv. ;) 

8 comments:

  1. hezky sepsáno:) a já Ti přeju, ať je rok 2013 ještě o mnoho lepší:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji, Tove take jen ty nejlepsi zazitky a zadne smutne dny.. :)

      P.S. Hodne dobrych jidel a elanu ke cviceni samozrejme. :)

      Delete
  2. já myslím, že všech sedm bodů je úžasných! :) ikdyž pětka moc příjemná není nu.. je to všude
    přeju do nového roku hlavně to zdraví!! :) měj se krásně

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petka neni nejlepsi, ale mam radost, ze dokazu vydelat pekne penize, i kdy musi jit na veci jako je karta na autobus, pausal nebo dalsi nemile vydaje..

      I Tobe jen to nejlepsi do roku 2013! :)

      Delete
  3. Jen mala poznamka: Clanek yl publikovan pres telefon, omlouvam se za preklepy, jeste urcite budu editovat, az budu mit cas na to sednout si k pocitaci. :)

    ReplyDelete
  4. Tak Ti přeji, aby si měla rok 2013 minimálně tak krásný, jako ten letošní! :)

    ReplyDelete
  5. Napsala jsi to krásně a přeji ti, ať je pro tebe rok 2013 krásný a úspěšný, ať ti vše vychází podle tvých představ.
    A hodně dalších krásných výročí s J... :)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!