Thursday 6 December 2012

INSPIRATION: Diaries 2013

Dnes přicházím s nevánočním tématem, i když i tohle můžeme na Vánoce vztáhnout a připsat si do dopisu Ježíškovi položku s diářem na další rok.

Já už svůj diář vybraný a koupený mám, dokonce si do něj píšu už teď, protože začíná chytře už 10. prosince. O tom ale zase někdy příště.. 

U diářů níže ukázaných se mi líbí především design, ale pokud nahlédnete dovnitř, zjistíte, že jsou většinou i pěkně organizované, což je ještě 100x důležitější. Na diář jsem jí osobně "pes" a musím mít vše tip ťop. Když něco pokazím, chmatám rychle po bělítku a snažím se vše opravit. 

Neříkejte, že by Vám pěkný pastelový (nebo prostě jakýkoliv barvený) diář nezlepšil pokaždé, když byste na něj mrkli, náladu? Pro mě je dalším praktickým bodem magnetka nebo gumička na zavírání a obálka v diáři (kterou si ale určitě do něj můžete přidat).


Všechny diáře naleznete na ebay.com

Kde vybíráte diáře Vy? S jakou značkou jste/nejste spokojené? (Já osobně tedy už nikdy nechci Albi.) Nebo diáře dostáváte od Ježíška?

4 comments:

  1. Já si obvykle kupuju jednoduchý diář těsně po Vánocích a vylepšuju si ho podle svého. Letos jsem si ho výjimečně pořídila už v prosinci... A poprvé od albi; doufám, že ho za rok taky nebudu zatracovat. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nechci Te nijak strasit, pokud nejsi neporadnik a budes si ho hyckat, urcite vydrzi..
      ja ho taham porad v kabelce, na osoupane rohy a ted uz se mi borti i vazba.. navic mi u nej chybi gumicka nebi aspon kapsicka..
      ale jak rikam, nenusi to byt znackou, ale mnou.. ;)

      Delete
  2. Nejdůležitější je pro mě, jak je veliký, protože už jsem měla opravdu vetší diáře, a bylo to špatné manipulovat s tím, vozit do školy jsem to nemohla, protože to bylo velký a tlustý jak kniha a zabíralo mi to spoustu místa, takže jsem na rok 2013 zvolila tip top malinký, tenounký a praktický diář, který jsem zakoupila v knihkupectví Dobrovský :) a už se těším, až si do něj začnu psát, i když první zápisky budou lednové zkoušky :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. každému vyhovuje něco jiného, já miluju ty tlusté bichle, do kterých ještě nacpu miliardu papírků, poznámek, foteček. .:) a pak se divím, že se mi nevejde do tašky učení. :D

      v Dobrovském mají moc pěkné diáře. :)

      Delete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!