Friday 11 January 2013

FILMS: Le Petit Nicolas (Mikulášovy patálie)


Kdopak by je neznal? Má velmi oblíbená knížka dětství. A teď i film. :)

Ještě ale zpátky k té knize, oblíbenost byla tak velká, že když jsme ji ve škole ve 4. třídě dočetly jako mimočítankovou četbu, knihu jsem nevrátila a nechala si jí. Zlodějíček, co? :D


Mám ráda příběh téhle knihy, vtipné příhody party kluků - říkáte si, že možná nic extra, ale jo. Je to sranda. To mě jako nenáročnému divákovi, který se zasměje rád, vyhovuje. 




Vlastně je zbytečné něco více poodkrývat, zasmějete se, pokud máte malé děti rády, tak i rozněžníte (možná, podle sebe soudím Tebe..). Ti kluci jsou hrozní vykukové. Nejlepší je tlouštík Alceste se šprtíkem Agnanem (myslím, že v češtině to byl Celestýn).

Takže za mě palec nahoru a malé popostrčení k příležitosti, jak strávit hezký večer nebo nadcházející víkend. 

P.S. Nezapomeňte si to pustit ve francouzštině, je to ještě lepší! :)

4 comments:

  1. film jsem viděla, bylo to funny :)

    ReplyDelete
  2. myslím, že to bude pořádná prča!!!!:)))

    ReplyDelete
  3. Knížku jsem nikdy nečetla, protože ve druhý třídě, kdy jsme z toho měli v čítance úryvek, jsem ještě netušila, co je to knihovna a potom už jsem na to nějak zapomněla. Možná že nastal čas oprášit vzpomínky na nějaké pulce nebo co to v té ukázce chytali :D.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!