Tuesday 4 June 2013

BEFORE I DIE (1)

Přidávám se k davu romantických bloggerek, které nás (Vás) zahlcují články s monotematickými obrázky, co chtějí stihnout, než zemřou. A přidávám se s velkou chutí. Nahrazuji si tím tak trochu vyšumělé Wednesday Wishes, kterým ale dvířka na svůj blog úplně nezavírám.


můžete si ji poslechnout i v menu blogu. oceňuji nápaditost klipu. :)

Blogy laděné osobně se mi vždy líbily a já zvědavě nakukovala do soukromí "úplně cizích" lidí. Možná i proto se Vám tady teď budu (ne)pravidelně vyznávat ze svých přání a třeba i navnaďovat Vás.

Obrázky jsou všechny k nalezení na weheartit.com po zadání hesla "before i die" a strávila jsem u nich celé dopoledne. Nedoporučuju tedy těm, co mají zkouškové a na internet zavítali jen tak na skok. :)

Takže, jaké jsou mé sny? Má přání?
A hlavně, jaká jsou ta Vaše? POCHLUBTE SE! ♥






Momentálně velká "sranda" s ježděním a několik dalších šedivých vlasů pro taťku. Čeká mě ještě hodně dlouhá jízda ke klidným nohám na pedálech a řidičům, kteří na mě nebudou troubit.


Léto! Snad bude lepší než ty současné dny, co se počasí týče.


Vzhledem k blížícímu se stěhování do Prahy a pravděpodobné návštěvě IKEI snad skorosplněné přání.


Nic není nemožné a už vůbec ne tohle. A jakou radost to člověku udělá. :)


Blíží se nám společné prázdniny a vlastně i bydlení, což možná dělání radosti tomu druhému trochu napomůže. ♥


Ten pohled z výšin, vždycky mě to lákalo a let balonem je tou méně nebezpečnou variantou.


Bráchův dětský sen mít tučňáka v jisté podobě ovlivnil i mě. Těžko říct, nakolik je tohle přání splnitelné.


Smích prodlužuje život, tak už proto. Teď mi spadl velký kámen ze srdce v podobě maturity, ke smíchu je hned více důvodů.


Prostě romantika. ♥


Dětský svět, vzpomínky.
  

Pořád odkládám nějaké velké uklízení, ale nejdéle v novém bytě už uklízení a systém bude třeba.


Běh na delší trať, nejsem narozená jakožto optimistka. Ale vše je možné, když se chce.


Alespoň na filmovém plátně v podobě IronMana již tento týden. 

  


2 comments:

  1. Skvělá přání :)
    A až budeš bydlet v Praze, konečně se budeme moct sejít! :)

    Eliška

    ReplyDelete
  2. Lucko, napiš na bellamagazine@mail.com, urcite se pro Tebe nejaka prace v casaku najde :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše komentáře - moc potěší!